Τί δουλειά κάνει μία Γραμματέας εξ’​ αποστάσεως (virtual assistant);

Γενικά, η γραμματέας είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες μιας επιχείρησης για να σταθεί ενεργή στην αγορά.

Η γραμματέας εξ’ αποστάσεως (virtual assistant) προσφέρει την ίδια εξίσου αξιόλογη εργασία με μία κλασική, παραδοσιακή γραμματέα, αλλά βρίσκεται σε διαφορετικό χώρο και δεν θεωρείται υπάλληλος, αλλά τοποθετείται στην εμπορική αγορά ως ελεύθερος επαγγελματίας.

Η γραμματέας εξ’ αποστάσεως (virtual assistant) ασχολείται γενικότερα με εργασίες γραφείου, πιο συγκεκριμένα,

· με τη δημιουργία και αρχειοθέτηση κειμένων και εγγράφων,

· την ταξινόμηση φακέλων και εργασιών σε ένα υπολογιστικό σύστημα,

· τη διαχείριση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας,

· την τηλεφωνική επικοινωνία με το κοινό,

· τις πρώτες βοήθειες και τις κατευθυντήριες γραμμές στους πελάτες,

· την ενημέρωση για την διευθέτηση εργασιών μιας επιχείρησης αλλά

· κι άλλες βασικές ανάγκες που θα μπορούσε να έχει κάποιος.

#γραμματέαςεξαποστάσεως #virtualassistant #remotesecretary #επιχείρηση #onlineservices